RSS 2.0

New in!

Vilken timing! Ni minns väl att vi beställde nya fundations via EBAY. Dom kom idag! Vilken tid det tog, men Jenni fick iaf med sig en :D hehe. det tog sån tid bara för att det hände nåt på vägen som försötörde våran adressetikett på paketet så avsändaren fick tillbaks det, sen var hon så snäll så att hon skrev och bad om ursäkt och skickade om det som "first class" och vi fick en liten gåva också :)



Vi köpte alla 3 hon hade på lager just då av våran färg "73 Dune". Ni kan kolla om ni hittar eran på Emely's Bargin  Box

Hann förbi Gina Tricot fort också..fan vad gött! Leggingsarna jag ville byta fanns i stolek, sista paret..alltid meant to be då :P



Dom är gamla, MEN skitsnygga, så jag ville verkligen ha dom..199:- Några Gina har kvar dom iaf. Men många har reat ut dom...



Sprang in på Glitter en snabbis me..hittade ÄNTLIGEN hårbanden vi "letat" efter hur länge som helst. Har haft dom tidigare men det har inte funnits några på ett bra tag, men idag så :D 24-pack hårsnoddar utan metall eller nåt som skadar håret,  25:-

Nu ska jag ta min nya tidning som trillade in i brevfacket och läsa innan jag slocknar. Hoppas ni fick en rba start på veckan!

Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback