RSS 2.0

Positiv planering..

Gud vad jag var sönder när klockan rinde..heeh kände som om jag hade varit ute o supit och typ sovit en timma eller nåt. Har vridit och vänt på mig hur länge som helt innan. Klockan rinde perfekt timing inna det knackade lite lätt på dörren, där stog mamma :D hehe

Som jag skrev igår så har mammi och jag lite planer, det är juklapps shopping sm gäller idag, har typ allt klart över vad som behövs köpas. Så jäkla gött! Sen ska det stohandlas så att maen blir gjord till nästa vecka me, den måste pkaneras bra aå att amn itne köper massa skit som blir kvar, för det är ju BARA en vecka kvar tills vi åker till Egyten typ :D



Har kollat ut 2 nya recept denna gången.

Ne, mamma sitter och väntar lite smått så det är väl dags för mig att göra mig lite mindre kräpig..haha så jäkla drygt o behöva gör sig iodning, men lite mänskliga kläder ska jag väl orka ta på mig.

Skrivs väl senare, blir en lång dag hemifrån, känns som om det blir en positiv dag iaf!
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback