RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.23

Har ju under dom senate dagarna skrivit lite om hur mkt jag saknar träningen och hur mkt jag ser fram emot det nya året då man börjar om igen..lr man börjar ju inte OMOM, utan börjar igen bara lixom. hehe. Kommer nog komma tebax riktigt fort..för hårt ska det bli.

Har under veckan också kollat lite och funderat lite på vad som kan vara bäst för mig med det att växa lite. För börjar jag träna stenhårt utan "hjälp" så kommer jag nog tappa mer i vikt, och bli smalare, lr kommer ju bli som innan att allt bara bränns bort från kroppen. Så jag funderar på att prova den här produkten.



"Gainer Pro är en återhämtningsprodukt som ger dig allt du behöver för maximal viktökning, energiinlagring, muskelutveckling samt återhämtning. Gainer Pro ® är produkten för dig som vill gå upp i vikt genom att öka den kvalitativa muskelmassan" Ni kan klicka på produkten för att läsa mer om det. Den ingår i en kampanj nu som jag tänkte köpa.

Men ja, ni ser ju..viktökning, på ett bra sett. För ni ska veta det att "äta upp sig" är fan inte lätt. Jag känner idag att jag äter varje gång jag e hungrig och jag äter tills jag är mätt, tänk o behöva äta MER, sånt orkar jag INTE hålla på med, då är det bra att bara ta en sån drink o ändå få i sig allt bra som gör att jag växer..muskelmässigt. Visst, vi kör med whey100 som är rent protein, vilket är BÄST för muskleupbyggnad o så, men jag behöver lite mer grejer i..

Yeye, idag har det varit en relativt normal matdag..lr nah kanske inte..hehe
Frukost 07.30: 2 kokta ägg mosade med lite smör, multivitamin-dryck.
Mellanmål 10.15: grönt te och ett glas nötter/russin.
Lunch 12.45: 2 Tonfisktoast och ett stort glas oboy.
Kvällsmat 18.00: 2 Polarböd med ost, en stor skål med valio vaniljyoughurt med massa olika bär. julmust.
Sen har jag småätit lite småsaker....

NU blir det en kopp Grönt te och några klementiner..inget mer efter det.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback