RSS 2.0

Almighty!?

Vad skulle man göra? En väldigt bra fråga.. vad skulle ni göra om ni kunde göra precis vad ni ville?? Har kollat lite på Bruce Almighty nu, hehe den är bra den. Att få Guds krafter o kunna göra vad man vill typ.

Det finns nog mkt jag hade gjort om jag kunnat, men en stor grej skulle ju vara at ge mig mer tid..ge ALLA mer tid, tiden går för fort just nu känner jag. När man var liten ville man bli stor fort. Nu vill man bara att tiden ska chilla lite.

En dag som denna, en måndag. Vad hinner man egentligen? Det ända vi hinner är att jobba och träna, sen sova..kolla klockan är ju redan för mkt igen! hehe känns som om man bara hann komma hem från gymmet och sen är dagen slut. Jo visst, vi väljer ju själv om vi ska träna de sena passet eller inte..men ändåååå!



GIVE ME MORE TIME! ja..det är väl det jag vill ha just nu!

ne fy, ska sova nu..för mer tid till sömn hade man väl behövt me? hehe
Sov gott allihopa!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback