RSS 2.0

Challenging myself

2 helger avklarade...jag har utmanat mig själv nu! Hur länge var det sist? 11 veckor har jag för mig att jag "klarade" mig utan alkohol sist. hmm, men nu blir det antagligen fler :P

Det här med alkohol..det gör folk så konstiga :( Det gör MIG konstig. Det är fan tråkigt. Jag önskar att alkohol kunde varit nåt som gjorde folk bättre på nåt sätt. Idag finns det onyktra människor och fulla människor. I mina ögon är fulla människor: Tråkiga, o-roliga att titta på, (om ni fattar?) och jobbiga. Då snackar vi om verkligen fulla människor. Lite onyktra människor är pratglada, fartfyllda och oftast trevliga :) i like..hehe :P

Vad dricker då en nykter Anne när hon går ut? fick ju en del kommentarer ang vitamin well dryckerna vi fick hemskickade..att dom inte alls är så nyttiga som dom säg och att de innehåller mkt socker. Det fick vi lite info om efter det :P "Dom ska ersätta andra kolsyarade drycker och sockerhalsen kan jämföras med en frukt"



Jag tog iaf med mig en av varje smak som vi fick igår :) trevliga smaker tycker jag. Sippade på dom under hela kvällen :) Trevliga färger i vinglaset. Det här får hel enkelt bli mina förfestvänner :D haha

  

Det blev en care när jag kom hem me ;)

Aja, that's the way it goes..//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback