RSS 2.0

"check yourself before you wreck yourself"



skönt,skönt,skönt..ikväll fick jag min ensamtid här hemma, det var länge sen :P Gillar ju faktiskt att vara helt ensam ibland och inte behöva bry sig om någon/något annat.

Har legat still i soffan under mystäcket och kollat på solsidan såklart! och sen även Due Date, en bra söndagsfilm måste jag säga :)



Sen tog jag mig en liten minut eller 2 och epilerade benen, tog även armarna idag. Orkade inte mer :P hehe För nu äär ju klockan mkt igen och en ny vecka väntar med jobb och allt det där ni vet. Helgen kom och den gick lika fort, får hoppas att kommande vecka blir lika bra som denna var..?



Ska låta min kropp vila på spikmattan nu en liten stund efter att jag tvättat bort dagens face med en skön dusch :)
Hoppas ni haft en mysig söndag, skrivs imorrn igen!

God Natt!!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback