RSS 2.0

Dagens tips!

Nu ska ni få det bästa tipset på hur man blir av med suget på sötsaker och får mer motivation till träning!. hehe Lr hur JAG/VI blir av med sötsuget och får mer motivation till att träna. Det är att äta sig så mätt av godaker en kväll att man känner att man aldrig mer vill äta det igen! Det funkar vekligen, iaf ett tag. För det lär ta ett tag innan jag äter glass och choklad igen efter i gårkväll :P Har fått frågan några gånger om hur vi håller oss från sötsaker, det är väl så här, vi käkar "mkt" under helgen, sen blir man avskräckt på veckorna?

NU är iaf min motivation uppe så högt den kan komma, så of we go to the gym! (om en liten, liten stund)



Ha de gött, för det ska jag ha iaf! ;P en snööön promenad i solen gör det verkligen inte sämre heller! :D
Later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback