RSS 2.0

En fråga, ett svar!

Det här med frisyrer är aldrig lätt, speciellt inte när man vill klippa sig så att det blir nåt bra av det :)

Fick en fråga om hur vi skulle klippt oss om vi hade klippt oss kort, den enda kortare frisyren jag/vi gillar är nog Jenna Jamesons frisyr, det är många som har det iofs men a...



Den är väldigt söt men kan även fixasväldigt het :)

Kul att jag fick en bild av mig själv där det typ ser ut som att jag har en sån frisyr :P vad sägs? ska man kanske sattsa på detta? hehe



Vi gillar ju långt hår..tycker iaf själv att vi passar bäst i det långa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var snyggt på dig! :)

2011-02-14 @ 14:37:37
Postat av: M

Det var ju fint! Tycker absolut du/ni skulle passa i den frisyren, speciellt som håret faller sig så fint (mitt halvlockiga skulle inte alls se sådär snyggt ut ostajlat!)

2011-02-14 @ 16:41:56
URL: http://traningpag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klipp!! :D

2011-02-14 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback