RSS 2.0

Levande begravd!

Jag glömmer alltid att skriva vilka filmer jag glor på och vad jag tyckte om dom så de får väl bli ett sånt inlägg. Kollade som jag skrev igår kväll på film, "Buried". Känns som om jag sett den filmen innan för jätte länge sen men det finns ju fler liknande kan ja tänka mig. Trots att ahn bara ligger där, i sin kista under marken var den ganska spännande. Jag kollade inte hela tiden, stängde ögonen för en stund men lyssnade på vad som sas. Det räcker nästan eftersom han bara ligger där endå :P



Jävla hemskt att bli levande begravd. Jag skulle nog fått panik o tagit slut på luften bara efter 30 min, herre gud. Han har dock några hjälpmedel och det ser ljust ut för honom. Som sagt, spännande för att bara ligga i en kista, man vill veta hur de slutar! Så har man inegt bättre för sej kan man ju glo på den. Thats all ;) //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback