RSS 2.0

Love happens!

Då blev det en favorit i repris..Tessi var mitt alla hjärtansdag-sällskap :D Precis som förra året! så idag blev det faktiskt ingen egentid som jag först tänkte att det skulle bli. Jenni har haft annat för sig på annat håll.

Vi har chillar här hemma hos oss under kvällen med en film och ja lite gottit..lr Tess har gottat sig, jag har hållt mig ;P hehe Filmen vi såg hette "Love happens", Helt ok film..hängde la kanske inte me hela tiden men a..hehe.

Hon hjälpte även till lite här hemma med att byta ut våra täcken vi köpte i helgen, för dom har vi inte hunnit inviga ÄN, men inatt så ;D

En bra alla hjärtans dag enligt mig..inget speciellt dock men ändå. Hoppas alla ni små turturduvor och singlar har haft en trevlig dag :)



Nu ska vi krypa ner..Tessi hälsar så gott me!
Puss på er allihopa!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback