RSS 2.0

Måste ta mig tid!

Nu blir jag lite irriterad på mig själv. Ska de blir bra så måste jag ju göra som tandläkarn sagt till mig att göra. Jag fick ju ett program som jag ska följa varje dag tack vare att de knäpper i min käke när jag öppnar munnen och så spänner jag den omedvetet. Irriterande att jag inte ens börjat. Skulle hålla på i en månad o ringa tillbaka om de inte försvann o då får jag antagligen en jävla bettskena. inte så skoj men vad gör man inte lixom.




Får helt enkelt börja idag när jag kommer hem. Det svåra är att hinna med det på jobbet medans man jobbar men jag får väl ta mig tiden isf, ska börja nu när det är lugnt tänkte jag. Ganska viktigt att jag gör dom endå. jaja nog om det. Skrivs senare! //Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback