RSS 2.0

Mat & Träning 11.02.16

Vart kommer den ifrån? Vart kommer min träningsverk ifrån??! hehe..det har jag fundera på hela dagen typ. Har ont runt bålen, alltså lite i ryggen och magen, sen har jag träningsverk på fransida lår. Och jag är faktiskt 100 på att det inte är från pumpen. Jag får helt enkelt tro att det fortfarande är från coren, det tror Jenni me :) med tanke på övningarna vi gjorde..det chockade nog kroppen lite skulle jag tro.

Anyway, onsdag då..vi brukar ju gå på pumpen, men idag blev det ingen pump. Vi rör om ordentlligt i tränischemat denna veckan :P Idag körde vi bodycombat. Det var riktigt länge sen vi gjorde det nu..gillar bodycombat så jag fattar inte varför vi inte går på det oftare..kanske dags att börja igen? Körde iaf riktigt hårt, det blir ju vad man gör det till..man kan slappa, men varför göra det när man ändå är där och vill få ut nåt av det. Man måste spänna och använda alla muskler för att det ska ge nåt, bra grejer! Ett tidigt pass me för den delen..vilket är bra!



Det var iaf den enda träning vi körde idag, mer behävdes inte för som sagt så körde vi hårt :D

Tiderna på våra 3 första måltider har typ alltid samma tid, behöver våran energi nästan vid samma tid varje dag, annars orkar man inte, för det är ju inte så att man äter mkt när man väl äter på dagarna. Det är ju bara en frukt mellan frukost och lunch.

Frukost: Powersmoothie.
Mellanmål: Apelsin och grönt te + alla tabletter.
Lunch: Bulgursallad med kanelröra & vatten.
Mellanmål 16.10: 2 kesoplättar
Efter träning 18.15: Proteinshake.
Kvällsmat 20.30: Youghurtmixen & grönt te. (beroende)

God kväll!


Kommentarer
Postat av: sandris

varför äter ni nästan aldrig någon "riktig" middag? det är nästan alltid äggröra, yoghurtblandning, lite nudlar eller nån macka som man får läsa om i eran matdagbok :p jag är bara nyfiken, har ni lärt er att äta så hemifrån? hursom så verkare fungera för ni har sjukt snygga kroppar! kan ni inte tipsa lite om hur ni gör för att vara så snygga för jag själv påminner mest om någon jäst bulldeg, typ xD

2011-02-16 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback