RSS 2.0

Revitalash omdöme nr 2.

Då var det väl dags att skriva lite mer om vad vi tycker om mirakelprodukten Revitalash! Måste säga det att det verkligen är ett under att det funkar så bra :D Köpte det i december för att testa den.. Man kan ju som sagt aldrig veta om nåt dunkar om man aldrig testar. Efter några veckor användande..vad kan det va..7 veckor tror jag det är nu så är ögonfransarna snart uppe o nuddar vid ögonbrynen, skrev ett första omdömme om det i Januari som ni kan läsa om me om ni vill :)

Man ska ta det varje kväll i några veckor o sen bara köra några grr i veckan, hade tänkt att köra tills idag varje kväll och efter det, 2 ggr. Men nu blev det så att jag tappade några fransar precis jämte varandra så jag fick ett glapp på högra ögat, hehe Så nu måste det fixas innan jag övergår till 2 ggr i veckan, sen vill jag iofs att dom vänstra fransarna ska bli lika långa som dom på höger. Konstigt nog har dom vuxit en aning fortare så dom är rätt mkt längre, men jag ska använda revitalash på dom vänstra lite längre. Började använda den på dom nedre fransarna för nån vecka sen också, gjorde inte det från början så ska köra på det i några veckor me!

Hade även ett glapp där på högra underfransarna som jag fixade till, det tog nog bara en vecka så var alla fransar lika långa igen :D Det gick sjukt fort.



Om ni vill ha längre och fylligare fransar så tveka VERKLIGEN inte på att testa det! Ni kan köpa det på Kicks eller nelly.com. Det finns ju andra produkter som lovar samma sak..men vi lovar att den här funkar! ;)

we love it! Ska alltid ha den här produkten till hands :) eller någon annan liknande då..det kommer säkert komma många fler av denna sort från olika märken.//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback