RSS 2.0

Sneak a peek!

oooj vad man har gjort mkt idag!? NOT! hehe klockan är fan mkt och vet ni vad vi har gjort? vi har BARA jobbat, tränat och solat! Fast det kanske är tillräckligt? man behöver ju inte göra så mkt på dagarna. Tiden gick ju så fort eftersom man tränade i 2 timmar direkt efter jobbet. Men där han man iaf tillbringat 2 timmar för att få sig sjläv att må bättre, sen solning och värme direkt efteråt, skööönt! Värme behövs nu i den här kylan..usch för att det är så kallt!

Har som sagt inte hunnit mkt mer än att tillbringa en stund i soffan och även tagit en trevlig dusch precis..så nu ska jag väl bara ta och torka håret och göra mig iordning så att sängen välkomnar mig :P  ladda om inför sista rycket på jobbet imorrn. Thank God it's friday typ!



Här får ni iaf en sneak a peek på 2 av 10 bilder jag retuschade på mig själv idag..bilderna som kommer i nästa veckas nyhetsbrev. Som sagt, roliga och även snygga! Är väldigt stolt över ALLA dom :P hehe (Bra jobbat Elina!)



Och här är en av Jennis heta skobilder, Love it!

Hoppas ni har haft en trevlig torsdag!
Nattinatt alla sötnosar!//A

Kommentarer
Postat av: M

Älskar dom gråa skorna med silver klack. Går dom mera mot blått som det ser ut på bilderna, eller är dom mera gråa på riktigt?

2011-02-18 @ 14:18:17
URL: http://traningpag.blogg.se/
Postat av: M

Så tyckte jag dom såg ut också, men nånstans läste jag att dom skulle vara grå :) Söt färg i alla fall! Måste kika in dem, och kanske köpa in dem till vårgarderoben

2011-02-18 @ 17:41:50
URL: http://traningpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback