RSS 2.0

Vidriga människa..

Jag e ganska trött på allt just nu. Därför jag inte bloggat så mkt under helgen. Den sämsta helgen i hela mitt liv måste jag erkänna förutom att jag haft skoj men det e andra saker som gjort den till mitt livs värsta. Sanningen kommer alltid fram.. det e nåt folk borde lära sig tycker jag. Speciellt Daniel.. den vidrigaste människa jag någonsin träffat och jag ångrar varje sekund med honom. Två år helt åt helvete. Mitt livs största misstag helt klart och jag e så glad att det är slut.. förlåt!? en andra chans!? Undra hur de skulle gå till, aldrig kunna lita på en person igen, blir nog ett bra förhållande har jag hört. Det enda jag vill nu är att glömma att han någonsin existerat. Have a nice day, vi skrivs senare! //Jenni


Kommentarer
Postat av: Anne

Be strong! Skänker en tanke och kram till dig

2011-02-14 @ 13:38:20
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: CISSI

kram!

2011-02-14 @ 15:13:16
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback