RSS 2.0

Dagens tips!

Får börja veckan med att ger er det abolut BÄSTA tipset mot att inte äta sötsaker på veckodagarna..Det brukar ju alltid bli kvar nåt efter helger om man inte har köpt såpass lite att man käkar upp allt. Skulle man inte äta upp allt så SLÄNG SKITEN! Då har du det inte kvar i skåpet till veckan, för det är väldigt lätt att man blir sugen när man råkar se att det bara ligger där i väntan på att bli uppätet :P



Själv slängde vi en hel del choklad igår, ja..en kaka var ju inte ens öppnad! Men så får det bli, inget godis på hela månaden nu ju..sån disciplin har vi :P we can do this!

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Isa

bra idé! jag hänger på er med en månad godis & alkoholfritt.

blir svårt för en godisråtta som mig.men jag följer er blogg varje dag så jag ska göra ett tappert försök jag med, 1 månad går rätt snabbt ändå.:)

2011-01-03 @ 12:17:06
Postat av: My Beauty Secrets

jag kastar alltid mitt godis på söndagen, då slippe rman gå och tänka på det i veckan sen :P

2011-01-03 @ 20:49:45
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Jenny

bra tips! skulle dock ha jäkligt svårt för att slänga en hel chokladkaka :O

2011-01-04 @ 14:32:56
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback