RSS 2.0

Det nya!

Det är klart att det ska krångla varje gång man ska börja med nåt nytt? hehe, det var mkt som behövde göras innan jag faktiskt kunde sätta mig och börja jobba med de "nya" Men så är det alltid..allt måste ju stämma. Men nu är allt igång som tur är! Fick massa bra hjälp från killarna på foto :) Blev 2,5 timmars övertid för den delen me bara för att..MEN ska väl inte klaga, vem har varit ledig så mkt som jag? haha

Aja, inget illa om det för det är mkt snyggare nu, OCH det går snabbare att jobba me, när man väl kommer in i sättet man ska jobba på. Ska "utbilda" Jenni och Simon imorrn. Var ju inte sååå länge sen vi bytte utseénde på bilderna.



Så här ser dom gamla bilderna ut, det har väl ingen missat. Snygga, ja visst! men...



Här är dom nya, nytt ljus och nytt utseénde..ja, nu får man själv välja vart man ska placera modellen också, mkt mer liv i bilderna och mkt roligare att göra :)

Har inte så mkt mer att skriva faktiskt eftersom jag bara har jobbat idag, har hunnit sitta framför tv:n en stund och chillat med Jenni, fått i oss en del te såklart :) te är så mysigt, LOVE IT!

Skrivs imorrn igen!//A

Kommentarer
Postat av: victoria

snyggt jobbat!



Ja men lite fusk får det bli ibland annars skulle det inte vara någe kul :-) Hur länge har du haft i ditt löshår?

2011-01-12 @ 08:29:34
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback