RSS 2.0

Enkelt är snyggt!

Eftersom jag verkligen var väldigt nöjd med min "partyoutfit" igår så ville jag visa den :) det är verkligen inget speciellt för så brukar jag gå till vardags, men ibland är enkelt nästan det snyggaste enligt oss. Det är accessoarerna som gör det, i detta fallet var det då skorna som gjorde hela grejen :) lite linnet me eftersom den är lite speciell i ryggen.



Älskar ju som sagt små fodral och fina klänningar till fest men ibland är detta helt perfekt! och det var det igår! :D Linne från Monki som jag stoppade in i bxan där fram för att det är lite långt, lite uppvikta svarta illtighta jeans från cubus och sen dom snyggaste/bekvämaste pumpsen nelly nånsin har skapat :P den grymma ringen fick vara med igår också och ett par svarta örhängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback