RSS 2.0

I go nuts!

Det är lördag och ikväll är det Grand-premiär!, Är ju sjukt sugen på att gå ut! Men vad var det sagt om drickandet? ingen alko nu förräns sista helgen då vi ska ha en fantastisk kväll med våran ANKI. Men jag kunde ha gått ut ändå! MEN nu är det ju så att man fortfarande inte är helt 100, och jag har tänkt att bli det till måndag, ska INTE ha en sån jobbig vecka till. Vill kunna träna o allt sånt :)

Tog en välbehövlig dusch innan och nu ligger jag nermyst i soffan med täcke, kollar faktiskt på Avatar, såg den för ett år sen nu, har glömt hur den är, kanske för att man vid det tillfället inte kollade på den så mkt som man skulle, lr så var jag för trött och sov bort filmen tror jag det var ;P hähä. Kollade faktiskt på den med min dåvarande mysis :) (tänker tebax, fort de gick.)



Anne goes nuts! hehe idag är det trevliga nötter till filmen som gäller. Annars hade jag ju haft en marabou i handen ;P hehe, men vi skulle ju hålla oss från chockladen och det har vi gjort :D

Ne nu måste jag konsentrera mig på filmen :)
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback