RSS 2.0

Inte alls ok!

Jag har inte varit sjuk på något år. Jag hatar det och är aldrig sjuk!? Jag frös nog lite i backen i Åre, fan, skulle nog tagit på mig en tröja till känner jag. så jävla typiskt. Trodde att jag skulle gå o jobba idag. utbildning och allt men icke. Mådde skit inatt så jag orkade verkligen inte :(



fick en liten frukost av Anne :P Två alvedon och ett glas C-vitamin. Jag ska bli frisk snarast!! Somnade om och vaknade typ 5 gg av att svetten ara rann, ner för knävecken, på magen, bröstet ryggen och nacken, tror jag skulle dö typ. :( Kunde inte ligga kvar så fick gå upp och byta om till ett tort linne och ta på mig kläder o lägga mig på soffan istället.

Ska käka frukost, dricka mycket te och äta mkt apelsiner så hoppas jag att jag blir bättre tills imorrn. Skrivs senare//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback