RSS 2.0

Jag var lite orolig...

Vilken tur, eller tur och tur jag tar ju hand om dom ganska bra endå! Var hos tandläkarn på lunchen! Allt gick smidigt, ingen äcklig bananlack eller putsning eftersom mina tänder var så rena ;) INGA HÅL med andra ord. Skönt, var lite orolig! Nu kan jag andas ut i väntan på nästan besök om ca 1,5 år. Tecknade ny försäkring för mina tänder på 3 år.



Detta tillhör ju den dagliga rutinen iaf ;)

Känns bra o veta att man inte behöver betala nåt när man är på besök eller om det skulle hända nåt. Som tex min visdomständer som krånglar ibland och växer snett.. min käke knäcker när jag öppnar munnen eller drar käken åt sidan osv.. vilket är jävla irriterande oså spänner jag den omedvetet ibland. Fick ett program so jag ska köra på i ca 1 månad.. typ sjukgymnastik för käken! Haha. Blir det itne bra så måste jag tyvärr få en bettskena, gud.. Det kostar tydligen en del det oxå men får det gratis som tur är om det skulle behövas. Nog om min käft. Bra tänder dålig käke helt enkelt :P //J


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Har samma problem med mina käkar.. de blir bara värre och jag har provat alla möjliga bettskenor, ingen av de fungerar. Får se vad de ska hitta på för att hjälpa mig nu...

2011-01-25 @ 14:46:08
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback