RSS 2.0

Min dejt!

I lördags var jag på dejt med min älskade Daniel, som numera är mitt ex. 18,00 var jag hemma hos honom som bestämt, vi skulle egentligen ut och äta på restaurang men han var lite sent ute så allt var uppbokat. Det blev tacos och lite alkoholhaltig dryck hemma hos honom istället, vilket är trevligt det oxå så kan man umgås och tjöta hur mkt man vill, kan bli lite stelt på restaurang annars när man bara sitter o glor :)



Vi åt, drack oss lite fulla på gin longdrink och sedan gick vi till bion för att se "Meet the parents; little fockers". En riktigt rolig film, liksom dom andra två filmerna. På bion åt vi oss mätta på popcorn och ben n' jerrys underbart goda glass ;D hehe vi gick därifrån mätta och belåtna iaf.

Vi fortsatte dricka när vi kom hem till honom.. tjöta massa skit om allt och ingenting. Självklart pratade vi massor om vårat förhållande oxå.. Vi somnade strax efter 1 eller nåt sånt, minns inte riktigt vad klockan var. Stannade över natten, kanske inte det smartaste men jag ville göra det.. Dagen efter gick vi upp och åt resten av tacosen till frukost och umgicks lite till.

Var tvungen att gå hem ganska tidigt eftersom jag hade saker att göra som ni kanske redan läst. Vi gav tillbaka varandras nycklar vilket var det svåraste i helgen, blev riktigt ledsen :( Det var verkligen svårt att gå därifrån när man visste hur ledsen han var och själv var helt förstörd. Men vi är bästa vänner, kommer alltid att vara.. det bestämde vi redan för länge sedan.. e det meningen så hittar vi tillbaka när allt i våra liv känns 100, annars skiljs vi som vänner och kan umgås utan problem <3 love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback