RSS 2.0

No more!

Nu är det ett nytt år och början på en ny månad. Vi tänkte göra en sak som vi gjorde innan sommaren tror jag det var..? Aja minns inte riktigt. Vi ska försöka vara utan allt godis och onyttigheter en hel månad för att rensa ut lite. Ingen läsk och inget godis eller choklad. oops, hur ska de gå? VI ÄLSKAR CHOKLAD :P får bli nötter och bubbelvatten som helggodis typ! Får se vilka bra grejer det kan leda till...ännu snyggare kropp? ;P



Ätit våra goda hamburhare. Det är inte så himla onyttigt faktiskt. kanske brödet och dressingen men de kan man ju oxå göra nyttigare. Nötkött ska de vara iaf, färska biffar, inga frysta äckliga :)



Anne har fått i sig lite vanilj/choklad glass med massa sås och jag åt lite choklad. Gott som bara den men man mår faktiskt lite illa av det efteråt som alla andra gånger.

Aja som jag skrek.. ska testa de nu.. träna, äta nyttigt och inte dricka så mkt alkohol. Får väl se hur de blir med alkoholen dock lite festligheter ska vi väl unna oss i januari oxå ;)

Ska ta en dusch o sedan mysa ner mig i soffan. Daniel gick hem innan. Jag e ledig och han jobbar tidigt så det var bäst så. Vi har fotf inte bestmät oss för vad vi ska göra med "oss" så vi disskuterar lite på msn. Hoppas vi kommer fram till nåt iaf så man vet. Vi är ju trots allt bra vänner, hatar när man är ovän med någon man älskar så mkt <3 Gonatt allihopa//J

Kommentarer
Postat av: victoria

Det är en bra start att försöka vara utan allt onyttigt i en månad, jag ska också försöka bli bättre på vardagarna iallafall :-)



2011-01-03 @ 10:30:16
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback