RSS 2.0

OH f-ing NO!

not good, not good! Jag kände hur det smög sig på mig inatt..Jennis lilla halsont har nog smittat mig!? Gick iofs och la mig med blött hår igår..inte så smart kanske? Kände hur det sved till i halsen när jag vaknade till inatt.. som tur är blev det inte värre så jag kunde gå till jobbet iaf!

Vet ni vad det "värsta" är? I'm all alone på retuschen, våran andra kollega kunde inte komma för att det var nåt med lungorna, fick åka till sjukhuset :/ hoppas det löser sig! Äh, det är väl inte det värsta..hehe för jag klarar mig nog väldigt bra :P

Sjuk har jag INTE tänkt att bli, som sagt så är vi typ ALDRIG sjuka. Och någon måste ju jobba ffs! hehe så jag har förberett mig iaf! Nu är det faktiskt bra att man sitter rätt isolerad från alla andra..det hostas och nyses överallt här. Inga mer bakterier här tack!



Ska kurera mig med grönt te & honung, C-vitamintabletter och mer c-vitamin i form av apelsiner. Har även plockat fram våran handsprit :) ska nog göra susen.

Ska iväg till foto och göra lite nytta, sen ska jag får lära mig det NYA som ska va nu, nytt untseénde på bilder o sånt :) ska bli intressant. Skriver väl mer om det senare idag. 

Later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback