RSS 2.0

Sjuklingen gör lite nytta!

Man måste ju bidra med något idag iaf. Inget jobbande och inget tränande.. då får man städa och tvätta. Orkar inte ha massa hår överallt. Man ska ju inte anstränga sig men jag kan ju fan inte andas av allt katthår typ, hehe.



Just nu tvättar jag allt jag kunde hitta hängandes, i tvättkorgen och i väskan vi hade med oss, lika bra att ta allt så man vet att allt är rent.. städa får jag göra lite senare. Halsen svider och rivs, inte alls skoj har nog lite feber oxå :( Ingen träning för mej på någon dag, suger riktigt hårt.

Daniel var på besök innan, det är skönt att vi kan umgås.. vi e fortf veliga, eller det är väl jag som är det. Vi kollade på en bra film medans han var här, den kom på canal+ "role models". Kände igen oss båda två riktigt mkt i den filmen faktiskt, sjukt som fan.. aja de va skoj o se de iaf och visa honom oxå..

Vi skrivs lite senare//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback