RSS 2.0

Utbyte!

Då var det dags..eller det var egentligen sags för det lilla utbytet redan igår men då orkade jag inte riktigt bry mig, hade väl inte så mkt att skriva i den nya almenackan ändå :P hehe Måste bara säga att jag verkligen är beroende av den! Den blå amenackan har varit mitt liv typ, skriver verkligen upp ALLT i den, sidorna är fulla med text! och tur är väl det..känns som att man glömmer så mkt, inte för att jag är glömsk och glömmer saker som kommer att hända, men det kan vara saker som HAR hänt som man sen minns när man tittar tillbaka i den. Tråkigt nog hittar jag inte 2009 års, hittade en från 2008 som jag läste igenom hos mamma, OJ vilka minnen man fick :) Både bra och dåliga (mest bra såklart!)



Och Visst är det kul att titta en en gammal almenacka och se vad man faktiskt gjorde förra året. Det var så vi fick till vårat "wort and best of 2010" inlägg. :P Brukar iaf alltid spara den gamla iaf till nästa år, som sagt det är trevligt att läsa minnen, För det är ju som en dagbok. Har ju haft bloggen nu hela 2010 men här skriver man ju inte ens hälften i den. För i almenackan/Dagboken skriver man lite viktigare saker också :)

Yeye, fik ju som sagt den i julklapp, det är en standardgrej som mamma o dom har fattat att vi vill ha ;) hehe och den e bättre i år me, eftersom den har en spiralrygg, då får man den "mindre" om ni fattar?

Ne nu är klockan för mkt och jag gick upp nyss!? Satte alamet på 10 men det gick verkligen inte att komma upp, låg och halvsov i en timma!! Ovanligt för mig. Måste äta, jag dör av hunger och sen får jag ju fixa min kära almenacka, flytta över allt viktigt från den gamla :P hehe

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback