RSS 2.0

Vuxen!?

okej..25 år gamla i år, det är iofs ett halvår kvar men ändå! VART TOG ÅREN VÄGEN!? Det är ju helt sjukt..

Har tänkt lite på det här med ålder och det är verkligen bara en siffra! Jag känner mig inte som en 25åring..fast då är väl frågan HUR ska en 25åring känna sig?! :P hehe. Förr, när jag va yngre och tänkte på 25åringar så tänkte jag typ: En framgångsrik kvinna med bra och välbetalt jobb, som inom snar framtid ska flytta till hus och skaffa barn med sin man...hmm? Det var att vara vuxen i mina ögon.

Men var det kanske så förr..? Att det typ var så här? Har det försändrast så mkt på några år? För idag är många arbetslösa och det känns som om ingen egentligen vet vad dom vill med sitt liv? Sen finns det ju dom som redan har allt i den här åldern..Grattis till er :)



Skulle jag kunna se mig i den rollen nu? Absolut inte! Även om jag hade haft någon och varit tillsammans med personen i något år så hade jag ju verkligen inte varit redo för barn snart iaf. Jag känner mig som ett barn själv ibland! hehe

Just nu känns det här med att vara "vuxen" väldigt avlägset..får väl se när man växer upp. Jag har då inte brottom.


Kommentarer
Postat av: Vuxen newer

Man blir aldrig vuxen



Fortsätt och lev livet

Lite barnligt spel men leka med färger är kul.

http://media.svt.se/download/flash/fiktion/fixarummet/v1_0/index.html



Rusta har en tapet som heter Catwalk... bla bla



Och låna ner serien The walking dead.

Glöm ej att kolla under sängen........



Drick barnsliga drinkar med piggelin.

bitar av piggelin i ett glas.

Fyll upp med tex vodka vit rom eller nått.

Sedan typ sprite.



Köp 2st mopeder en rosa o en babyblå...



Lev väl och inget mera läppfylla fylla ;)



2011-01-13 @ 01:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback