RSS 2.0

What have I done..?

Jobba, tvätta och träna. Det enda vi hunnit med idag. Det är väl ganska mycket men dagen försvann lika fort som den kom. Lite stressig efter jobbet men som tur är var det ganska lugnt på jobbet. Vi är trötta som bara den.. tänkte lägga oss tidigare idag men det verkar inte bli så endå :( JAG MÅSTE SOVA! Har precis duschat och ska byta lakan i det mindre sovrummet.. som tur är bytte vi i det andra igår, orkaaa...



Bad hair day idag..? Man kan tro det.. eller det hade iaf jag, vet inte hur de var för anne dock :P Mössan räddar alla dåliga dagar vettu! Jaha nu är fantasin slut och jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. TRÖTT som sagt, måste sova, gonatt! //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback