RSS 2.0

Ännu en långhelg..

Ah som sagt, tanken i torsdags (när våran helg började) var ju att man skulle åka till Varberg tillsammans. MEN det blev ju inte så och Jenni åkte iväg, hon får väl berätta om sin helg imorrn som hon brukar göra..OM det hände nåt värt att nämna vill säga? hehe

Min helg blev ju bra ändå, lugn och fin måste jag säga. har ju typ redan skrivit om allt som har hänt så jag kan iten ta upp nåt speciellt nu. Kan bara berätta lite vad som hänt nu efter att man kommit hem från mamma och shoppingen o det.



Ställde mig och gjorde en typisk "söndagssyssla"..lagade mat för imorrn och på tisdag, komemr bli nice..grillade kycklingen i grillen och fixade en riktigt god sallad :) ah, som vanligt, ser fram emot lunchen dom kommande dagarna :P hehe

Ne nu ska vi ha en helt full vecka på jobbet, som det ser ut JUST NU iaf.. så jag ska lägga mig o kolla ett avsnitt av PLL igen :D sen är det nattinattiii!

Hoppas eran helg var kanonbra!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback