RSS 2.0

Borås fulaste?

Hehe, ne det är väl ingen som har sagt att det huset vi bor i är speciellt snyggt? Själv tycker jag faktikt att det är rätt tråkigt. Det är faktiskt ett av Borås fulaste hus numera, iaf enligt en artikel i Borås Tidning som morsan såg förra veckan lr nåt...dom har rivit ner ett antal fula hus här i Borås de senaste har jag läst.



Men såå ruttet är det väl ändå inte?..det ju bara ett vanligt tegelhus. Fast det skulle ju verkligen inte skada om dom fixade till det lite faktiskt, balkongerna är ju förjävliga.

Thank God att att inte är ruttet inuti iaf :P hehe

huset precis jämte är ju lite charmigare även om det typ ser likadagnt ut, tror taket gör mkt på det här huset..? Aja, skit samma..en rolig sak bara! hehe Fula hus finns det gott om i alla städer..

Dags att ta en promenad till affären i värmen..
Later babes!

Kommentarer
Postat av: Kristina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 16:49:12
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback