RSS 2.0

Borta bra men hemma bäst!

Det är så skönt att vara hemma! Borta bra men hemma bäst stämmer väldigt bra! Iaf för oss..även om man har det bra borta så är det alltid lika gött och komma hem, om man har ett bra hem att komma hem till vill säga..alla har kanske inte har nån hemlängtan nångång.

yeye..kom iaf hem för ett tag sen, lite efter 10. Plockade undan allt så att vi skulle slippa det imorrn, för imorrn är det en ledig skön dag att se fram emot!

Har precis lagt mig i soffan med en kopp te och lite nötter, kände att jag ville få i mig lite antioxidanter och sånt nu, har även "råd" med det när det gäller kalorimässigt. Ska kolla hut mkt det blir det jag ahr i glaset. Har suttit i en bil hela dagen utan näring typ. hehe eller inga nyttigheter iaf o AC:n har ju varit på, blir säkert sjuk efter resan. Nerå..



Det väntade 2 godsaker här hemma :D men dom får nog göra mig sällskap i sängen sen om ett taag isdtället för nu ska jag bara kika på tv och njuta lite.

Natti!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback