RSS 2.0

I like to move it, move it!

Det avr ett tag sen jag skrev nåt om min nykterhet, vet inte om många har fattat att jag faktsikt har druckit några gånger nu under den senaste tiden, inte många, typ 4 grr på kanske hela sommaren som varit nu :) hehe Det blev ju 2 dagar i Finland iaf..men dom avr väldigt "städade" så dom ångrar jag absolut inte!



Men jag måste iaf säga att det är så sjukt skönt att vakna upp helt clean, (smakade på ankis öl igår dock och lite corona) även om man inte druckit mkt så känner jag en stor skillnad i humör och kropp efter en kväll ute. Typ som NU, var vaken vid 9, helt pigg och glad även om man kom i säng vid 3 efte att varit ute och typ ja.."festat" med Anki. Vi dansade iaf en del på förfesten :D det var gött!

Aja, tänkte också på det med torsdagen. Det var jäätekul att Jenni var nykter me..hade väldigt trevligt! det är synd att det inte kan vara så oftare..att jag har lite mer nyktra vänner med mig :P hehe För det blir en helt annan grej då! Man är ju på samma "nivå" och gör saker på samma sätt. Vi dansade jäkligt mkt ihop och det är ju det jag gillar, ofta hänger fulla folk FÖR mkt i baren känner jag iaf! inget jag vill göra när jag är ute.

Missförstå mig inte, jag tycker onyktert är kul, för som första kvällen i Finland ihop med Sis och kusin, det var nog en av dom roligaste kvällrnar på hela året. Men då blev det så lagom så att de vara var bäst! Tråkigt att det inte ALLTID kan vara så lagom!

Yeye, We like to move it move it!
Later//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback