RSS 2.0

In my bed..

..I see you all over me! ;P hähä, nee men nu ligger jag i min underbara nybäddade säng :D just love to love it!

Vilken hemmadag det har varit idag då, det var länge sen känns det som, fast egentligen så har man inte gjort så mkt mer husligt idag än tvättat, det och lite plock hit o dit med disk o sånt, hehe..skulle lagat mat tills imorrn me men jag hann inte, vart tog tiden vägen? vad gjorde jag? hmm..konstigt det där, känns som om jag gjort as mkt idag själv men nu känns de som om jag inte gjort nåt efter träningen.

Har iaf varit själv hemma eftersom Jenni tog några timmar för att umgås med sin fågel, Falk. Hehe kul att hon räknade kalorier när dom skulle käka, dom skulle ha en såndär "grillkväll" som dom kallar det, ska bli intressant hur mkt hon kom upp i med det dom åt, vet att det kommer vara en hel del iaf :P



mmmhm, ser ni?? ser ni vad som väntar?? nästan hela första säsongen finns där. Tanken var/är att jag skulle/ska komma ikapp Jenni med det här så att vi kan kolla på det ihop i Finland sen, men gud..som sagt så hann jag inte mkt, hehe ska kika på ett avsnitt nu iaf sen så är det en godnatt som väntar..

Hoppas ni har haft en fin tisdag, snart har halva jobbveckan redan gått igen..om 12 timmar typ!
skrivs imorrn igen!//A

Kommentarer
Postat av: falk

Och matvågen stod på bordet :)

2011-07-13 @ 23:19:56
URL: http://www.falkeen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback