RSS 2.0

Lazy song!

huh, som den där låten hade jag tänkt att den här lediga tisdagen skulle bli! Men tror ni man har fått en enda stund att andas ut lr??! vad fan hände med den här dagen? Jag sitter här och känner mig megastressad! Enda sen jag kom hem från "shoppingen", både det med att shoppa kläder och storhandla inför veckan så känns det som om man fan hållt i gång hela tiden. Det har ja nog gjort me. Kylskåpet gick iaf från helt tomt till detta..



Lagade mat för dom 2 kommande jobbdagarna, inget avanserat men det tog ju sin tid, sen skulle jag laga min egna kvällsmat...SEN skulle man typ..? vad gjorde jag sen? Jag var tvungen och duscha och ah, och det tog sin lilla tid, SEN började jag betala lite räkningar..och nu sitter jag fortfarande här!! GAH!, vad händer..hade tänkt att IPL:A mig med, men tror fan inte jag hinner göra det, klockan är fan över 11 och jag måste sova..



Kommer nog sitta uppe en stund iofs, kommer inte kunna somna på ett tag ändå som det känns just nu!

Ska försöka få klart allt här. Åh gud nej, måste andas ut nu känner jag..Ska nog lägga mig och andas en stund på spikmattan.

Hoppas ni har det bra, skrivs imorrn igen! om jag inte fått en hjärtattack eller nåt!
//A

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! :)

Jag läste i något av era äldre inlägg att ni började tappa fransar efter att ha använt revitalash ett tag. Var det på grund av revitalashen? Jag vill så gärna testa det men är jätte rädd för att mina fransar ska trilla av, mest för att jag redan har ganska långa och täta ögonfransar (men det kan ju alltid bli bättre ;)). Sen undrar jag om ni skulle kunna tänka er att sälja dom "glid kuddarna" ni fick med iForm? :)

2011-07-26 @ 23:30:49
Postat av: Anne & Jenni

Hej Olivia!



Vet faktiskt inte om det var tack vare revitalsh..det är ju konstigt OM det var bara för det. men som alla säger att ett hårstrå har en livslängd, o isf måste alla ha dött samtidigt för att dom växte till sin fulla längd samtidigt eller nåt?



hehe vet inte vad jag ska svara på det :)



Hmm, nae..plattorna vill vi ha kvar själv :P

//Anne

2011-07-29 @ 20:35:55
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback