RSS 2.0

Lika bra!

Fulla tanter och fulla gubbar...det är vad jag har stått ut med ikväll. Hahah, ne men jag har haft det jättetrevligt faktiskt! 50år fester brukar alltid vara lyckade, kolla bara på våran fest :P

Ne men sen har man ju en helt crazy moster som följde me också...o där hon är, där är det fart :D man kunde ju verkligen skratta ordentligt åt henne några ggr :P

Nu ligger jag äntligen i sängen iaf, är helt slut..varför vettefan men ändå. Ligger dock inte i min egna stora säng utan jag åkte ut till mamma, det var ju lika bra eftersom jag ändå skulle behövt köra hem henne först. Onödigt o åka fram o tebax.



Tänke kolla ett avsnitt av PLL innan jag stänger ner..ligger redo här med min sovmask, får väl se om jag okar kolla klart hela avsnittet, men det borde jag eftersom det är så spännande nu.

Aja, säger väl godnatt så skrivs vi när jag vaknat typ..
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback