RSS 2.0

Måste tacka!

Vilken fantastisk helg! Hela våran helg har varit helt FAB och när jag skriver våran så menar jag faktiskt VÅRAN helg :P hehe för det är ju det det har varit :D

Som ni vet så började våran helg i torsdags med första torsdagskvällen här i Borås, den var helt enkelt bäst typ! Sen fortsatte helgen på fredagen med en liten trip till Varberg på kvällen, den kan inte jag hurra så himla mkt för men alla som var med hade väl trevligt :) hehe

Lördagen var våran födelsedagsdag/kväll, med kalas och fest. och den var verkligen nåt att hurra för! helt underbart :D

Sen hade vi söndagen, den ägnades åt att bara chilla och ha det mysigt med god mat och sånt.

och NU kommer gårdagen då. Halmstad, klockrent! Club Monday var nog det bästa jag varit på på hela året måste jag säga! helt as grymt! :D

Här är lite bilder från igår..



Ankomst till tylöbäck..sovplatsen :) strålande sol!



På väg in mot partyt...ah, restaurangen då.



Våran lilla utsikt över stället..händer inte mkt där, hehe men sen så..



Ap mkt folk!..herregud, det va helt fullt inne me..där va man och dansa all night long ;D





den va man nära på att få i huvvet..hmm, tror nån annan fick den i huvvet sen..hehe

Ne som sagt..HEEELT fantastiskt, födelsedagen igår kunde inte varit bättre :D och då måste jag tacka mina 3 små troll som förgyllt mina dagar, Jenni (såklart), Carl och ett annat troll vars namn vi inte behöver nämna här :P

Thaaanx babes! <3

NU ska jag äntligen få vila lite.
Later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback