RSS 2.0

Mat & Träning 11.07.05

ååååångests?? Det är tisdag...när tränade man sist? minns knappt när man var på gymmet senast, det är snart 2 veckor sen..GUD!? hehe NE men det känns rätt bra faktiskt, lite så att man kanske "tappar" lite muskler men annars är det rätt lugnt.

Min vän klagade idag på att han hade ångest över att inte tränat eller rör på sig på jättelänge, han skulle trna nu i veckna..min kommentar till honom var bara: chilla lite..hehe

Ska försöka komma till gymmet iaf 2 ggr denna veckan..ett pumppass och ett benpass vill jag få gjort iaf!.

usch..det här med semester och resor gör ju att man verkligen inte äter som man "borde", alltså nyttigt och regelbundet..det känns i kroppen. Det blir mkt gott och onyttigt, men det hör ju semestern till, hehe

Idag började dagen med en kycklingrulle, en stooor en och ett glas cola, för ovanlighetens skull. Den innehöll väl vårat dagsbehov av kalorier kan jag tänka mig.

Sen har vi inte ätit nåt mer förrutom kvällsmaten nu..



2 Baguetter fyllda med parmaskinka, mozzarella, tomat och basilika.

Eftersom vi fyllt år så fick vi en "gåva" från Maxi, hehe väldigt snällt :P Fick en varsin daimtårta. Har tänkt att smaka lite på den ena ikväll :P

Sen får det väl helt enkelt räcka. Känns ju som en söndag..alla lediga dagar känns som söndagar typ, lite farligt det där eftersom det är en sån "gottisdag", man glömmer av att det är mitt i veckan.

Later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback