RSS 2.0

Mat & Träning 11.07.16

Stillasittandes heeela dagen från kl 3 inatt till 16.00 på dagen, herregud, hehe, Då behöver man inte mkt, men man blir ju hungrig ändå såklart!

Har försökt o hålla ner på det mesta eftersom man vet vad som väntar och så..

Har inte så mkt att skriva om dagens grejer iofs eftersom det inte har hänt nåt eller det inte finns nåt intressant och skriva just nu, kan inte heller insperera er till nåt just nu.

Eller jag kan faktiskt säga ännu en gång att jag märker på min kropp att man dragit ner på kalorierna det sista, har nog skrivit det tidigare, alltså LÄNGE sen hur jag märker att jag tappar underhudsfett. Jag märker det runt nyckelbenen..hehe alla har väl ett ställe där saker "sätter sig".

Tabellen säger så här idag iaf, tror den stämmer rätt bra idag!



Det där med med 28g Döskallar, vi blev sugna på nåt salt i bilen..mådde lite illa så vi var bara tvugna att ta 2 st! YES, 2 st döskallar är 99kcal...



Aja, det räcker väl för idag..kan dock inte lova att det BARA blir 3 glas, eller för Jenni blir det mer iaf..

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback