RSS 2.0

Mat & Träning 11.07.31

Min tanke med den här helgen var att den skulle bli så "hälsosam" som jag bara kunde få den, tycker att jag har lyckats rätt så bra! Idag kände jag att jag verkligen inte kunde ta mig till gymmet, träninvärken var lite mer intensiv idag..vilket jag visste att den skulle vara, men 3 dagar i rad är jag göad över. Kroppen måste få vila lite me för det är ju en ny vecka snart så då är det bara att sätta igår igen :)

Så ingen träning alls idag, varit rätt stillaliggande idag faktsikt. vädret har ju varit på våran sida idag :)

Hade tänkt att min dag när det gällde mat skulle blir som gårdagen, kände att den va väldigt tillfredställande. Tog till och med mig lite grejer ut till mamma, men jag visste väl ändå att det skulle bli annan mat här ute som vanligt när man hälsar på :)

Så idag har jag ätit ungefär lika mkt kcal som igår, lite mer..jag "syndade" liiite :P hehe men det gjorde jag igår me ju eftersom jag smakade på lite öl.

Frukost 10.30:
Turkiskyoughurt med linfrön och blåbär.
Mellanmål 14.00: Proteinshake Whey100.
Mellanmål 16.30: En persika.
Middag 18.30: Laxfilé med lite sallad.



Den här middagen innehöll ungefär 413 kcal. En megastor laxfilé..syns inte på bilden dock.

Sen hittade jag ett litet kexpaket i skafferiet :P haha choklaad.. tog 2 st, vilket blev 108kcal.

Har precis druckit lite te så nu blir det inget mer för mig idag..vad jag tror iaf!
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback