RSS 2.0

Blue jeans!

Det är kul att mamma alltid hittar det hon är ute efter/behöver när jag går med och shoppar :) Idag var hon på jakt efter ett par nya jeans..blåa.

Själv gillar jag mörkblå jeans, man ska väl iaf ha ett par snygga tighta i garderoben! Var inte ute efter nåt idag men jag passade iaf på att testa några jeans på Cubus. Dom har några par som är väldigt snygga och bekväma.



Dessa heter "Abbey Jean" superskinny, finns även i andra färger. Kostar 299:- Gillar "Serena supersoft jeans" från Gina Tricot också men där ser man inga sömmar. Tycker det är snyggt när sömmarna syns.

Aja, jag fick iaf det jag var ute efter idag me! :) Vågen jag skrev om i morse..den är snygg den :P hehe nu får vi se hur flitigt den används..

Nu blire tv och lite kvällsmat me..
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback