RSS 2.0

Dagens tips!

ÅH! Eftersom det är söndag idag och många antagligen kommer mysa till det ikväll med lite gottit o sånt så täntke jag tipsa om det jag gottade mig med igår..



Ni vet ju att jag åt den GODASTE glassen ever typ... MEN jag blandade faktsikt i lite mer gottit i det ;)

Vet inte om ni har smakat på dom nya ballerina kladdkaka..dom är sjukt goda! Brukar inte äta sånt, för jag gillar inte vanliga ballerina i vanliga fall.. Men den här är supergod!



Krossad några kakor och hällde på det på glassen..HUR gott som helst! Testa det om ni vill gotta er ordenligt ikväll ;D

Idag blir det annat gottis för mig.. vad det blir får ni väl se sen :)
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback