RSS 2.0

Hur orkar jag?

Haha! Det är alltid lika kul att få höra frågor och kommentarer när folk "fattar" att jag är nykter när jag är ute. Igår när man satt och väntade på att få åka hem från varberg så var det en kille som ville vara lite pratglad..när han väl förstog att jag var nykter så kom komentaren: Är du nykter..? huuuuuur orkar du vara på ett ställe som det här??



HEHE, ja det kan man undra faktiskt :P neee men asså, folk måste ju fatta att jag verkligen inte stör mig på fulla människor. Jag tycker faktiskt att dom är roliga, det är KUL med onyktra människor! OK? Men det är bara när det blir för mkt för vissa, när dom blir sådär jobbiga och tjötiga och inte kan förstå när man tex säger nej till nåt och fortsätter tjöta eller nåt sånt liknande, ELLER inte kan behärska sig det blir jobbigt för mig. INTE annars!

Men så är det för ALLA, även för dom som är fulla..kommer det nån som bara tjötar och tjötar och inte vill ge sig så blir man fan arg! eller hur? det är inte så att man accepterar mer för att man är full. Vill man inte så vill man fan inte.

Aja, den killen som sa det skulle nog aldrig kunna vara bland fulla människor när han själv var nykter. Det är jättesvårt för vissa, det ahr man märkt och det har man hört folk säga me. TUR att jag klarar av det iaf! men jag fttar ju inte varför man inte skulle kunna klara av det, för det är inte jobbigt!..bara i enstaka fall då kanske. Men det är ju whatever!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback