RSS 2.0

Jag blev lite besviken..

Asså.. jag har inte riktigt hittat en klockren deo känns det som så nu vill vi ha hjälp o tips! Brukar använda garniers mineraldeo som jag tycker är bra men nu fanns dom inte att köpa på ica maxi när jag handlade igår, så typiskt :/ tänkte att ja skulle testa en av dom nya varianterna som inte ger vita ränder på svart osv.



Här är den. Inte alls så bra som dom vi brukar ha (bild nedan). Den här luktar varm stark deo när man haft den en hel dag o varit lite varm.. tråkigt.. den må dämpa svettlukt men det luktar starkare o blev lite för tung för min smak. Nu måste vi på jakt efter en ny helt enkelt.



Dessa gillar vi, den ena liiite mer än den andra, minns inte vilken av dom men dom luktar iaf lite friskare. Vill gärna ha tips på bra deo vi kan köpa, allt ni tycker funkar bra o doftar gott. thaanks. //J

Kommentarer
Postat av: Mia

Bioterms deodorant är grym! Luktar nyduschat typ som Clean. Kostar dock ca 200+ men det är den värd!

2011-06-20 @ 18:45:21
Postat av: A

Rexonas deosticks!

2011-06-20 @ 20:38:35
Postat av: Anonym

DKNYs deo tycker jag är helt underbar. Doftar otroligt gott (Be delicious) och den håller torr hela dagen. Dock kostar även den 200+, men den håller länge vilket är ett pluss.

2011-06-20 @ 21:14:02
Postat av: Ella

Dove invisible dry roll-on är riktigt bra. Den luktar ganska svagt men gott o den tar absolut bort svett lukten. Den håller vekligen hela dagen, iaf för mig. Har för mig att den är ganska billig :)

+ den ger inga fläckar!

2011-06-20 @ 22:08:49
Postat av: Madde - madelajjn

vichys deo är sjukt bra! håller hela dagen! den kostar dock 99kr, men den är dryg :)

2011-06-20 @ 22:49:55
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: johanna

Mina favoriter är rexona aloe vera (jag föredrar stiftet =)) eller DKNY be delicious (också stift). Båda doftar väldigt friskt och lite fruktigt.

2011-06-21 @ 18:20:21
URL: http://jhnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

niveas pearl nånting, men den ganska "blöt" när man lägger på och lämnar efter sig vitt men den är jävligt bra och lukar så underbart gott!

2011-06-21 @ 20:33:45
Postat av: Jenny

Måste också tipsa om vichys deo! :)

2011-06-21 @ 20:35:29
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback