RSS 2.0

Kärlek på menyn..

It's time to shut dowm. Är trött men endå inte döende trött som jag trodde.. sov ju som sagt länge. Anne kom hem innan 21 och vi har bara legat i soffan o kikat på filmen "kärlek på menyn" som kommer på 3:an. En väldigt mysig film, sett den innan. Ätit lite gottis yoghurt och druckit te som en vanligt kväll. Åt pizza tidgare och det e de enda jag ätit faktiskt.. mådde lite illa efter de, tycker inte att de e lika gott som innan faktiskt. Kan ju bero på att jag inte ätit så mkt av det onyttiga den senaste tiden...



Facebook o tv.. min sysslesättning idag efter allt tvättande o matlagningen. Det har varit lite tråkigt emellanåt men som sagt, skönt o inte ha för mkt o göra när man e seg efter en hård helg.. Min säng väntar på mig, med nya lakan o allt, ska bli skönt o sova. Gonatt//J

Kommentarer
Postat av: Nin

Såg ett par kornblå pumps i mocka på nellys fanpage, är det något som ni kommer få in snart eller??

2011-06-20 @ 01:19:24
Postat av: Anne & Jenni

"Nin" Nu finns dom att köpa på sidan!

2011-06-20 @ 15:10:26
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Nin

Har de redan hunnit ta slut? ;( Menade tredje Skon längst ner: http://twiceas.blogg.se/2011/may/kommande-skor-nelly.html#comment

2011-06-20 @ 18:42:37
Postat av: anne & jenni

jahaa dom, nej men dom e inte inne än, dom hasr inte äns produv´cerats än :D skriver när dom e inne på bloggen för de e ju vi som fotar dom

2011-06-20 @ 18:45:44
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Nin

Åå tack!! Blev lite rädd ett tag att jag kanske missat dem, haha.

2011-06-20 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback