RSS 2.0

Lite hjälp!?



Jag har lite svårt för det här med ljus när man ska sova..tycker det är svårt att somna om det är ljust i rummet eller vart man nu än är och ska sova..

Därför använder jag en sovmask, tycker det är jätte bra! Den på bilden är köpt på Gina för ett tag sen och den är fin och bekväm. MEN det finns en nackdel med den!..kolla på kudden, den färgar av sig! färgar av sig!? hur fan kan den göra det lixom? helt weird enligt mig! Den har typ förstört alla våra lakan/kuddar, hehe det tog ett bra tag innan ag fattade vad det va för konstig färg som dök upp på kuddarna.

Så nu MÅSTE jag hitta en lika bra fast ny..tänekr ju itne låta den försötra det som itne är förstört ÄN..Vet ni nånstans man kan hitta sånna fina och bekväma nattmasker? Helt billiga me! Tänker ju inte lägga ut massa pengar på nåt som kan va billigt, som den från Gina, den kostade väl typ bara 69 kr har jag för mig?

Ska försöka leta upp nåt bra, emn vet ni nånstans det kan finnas så hojta gärna till! :)
//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför köper ni inte mörkläggningsgardin? :) En sådan du rullar ner

2011-06-16 @ 18:59:11
Postat av: Anne & Jenni

Det har vi, men det är ljust ändå..för ljust för min smak iaf..hehe men ändå, syftar på alla ställen man sover på me, när man är borta o allt sånt..

2011-06-16 @ 19:44:09
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback