RSS 2.0

Mat & Träning 11.06.11

En lördag..ingen träning idag iaf! Jag lyckade verkligen träna till mig mer träningverk igår, hehe. Men denna gången satte den sig rund midjan..en ordentlig träningsverk me, gör sjukt ont :P kände det direkt när jag steg upp..heeelt låst på sidorna va kroppen. Den roterarmaskiner gör verkligen susen! 

Kände här om dagen att man borde kolla efter hur man åt och tränade för ungeför ett år sen, när jag kände mig som mest "fit" och fick höra en massa bra komplimanger..hehe

Man minns ju inte direkt hur man levde för ett år sen, inte sånna här små detaljer som hur man var när det gällde kost och sånt, men jag har iaf läst igenom ett antal Mat & Tränings inlägg och såg att vi faktiskt åt 5 mål om dagen då me, men varför skulle vi inte gjort det för? hehe. Märkte att det var mkt mer "matiga" måltider förr iaf, typ som mer äggröra och nudlar och tonfisk på vardagarna..proteinet var med i bilden då me.

Det var nog lika mkt gottit då med verkade det som..hehe så då behöver man väl inte oroa sig för nåt nu af :P

Träningen var typ samma, men vi körde ofta kross innan träning o sen löpning efter träning..

Nu är det iaf lördagkväll och dags för lite gottit igen..
Frukost 11.20: Grönt te och turskiskyoughurt med diverse nötter i.
Mellanmål: 16.00: Proteinshake.



Kvällsmat 19.30: Delade 2 jättegoda frallor med frön & pumpakärnos och gjorde 2 riktigt goda mackor. Ost och kräftstjärtar på. Kräftstjärtar är sjuukt gott! Godare än räkor enligt mig :) Kolsyrat vatten till det.

Som sagt..nu är det dags för gottis! och det som är favvisen är ju Lakritshallonskallar när det gäller godis..då blir dom smakerna bättre i glass me ;) hehe



En perfekt portion me :D en sån liten glasslåda..för en person! gottiiiis!

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback