RSS 2.0

Mat & Träning 11.06.12

Skrev för ett tag sen att vi hade en "plan" för våran träning och kropp inför sommaren..man brukar väl ha en slags plan när det gäller det mesta inför semester o sånt så då har vi en för träning inför sommaren och semestern. Förra året/sommaren började vi med protein och fettförbrännare som skulle fixa formen. Vilket det också gjorde! Läste det i bloggen när jag läste igenom mat och träningsinläggen.

Det vi körde på då var proteinpulver för att behålla musklerna och även fettförbrännaren Lipo6, som vi var väldigt nöjda med enligt våran resention vi gjorde :) o jag minns faktiskt att det var bra, den gjorde typ det den skulle enligt mig. Så nu har vi tänkt att köra på det till sommaren IGEN. För som vi har sagt, man vill inte "träna ihjäl sig" i sommar, det kan man göra INNAN sommaren och sedan chilla lite med det, men ändå behålla musklerna med proteinet och hålla fettet borta med fettförbränningen :) easy and simple.

Har kollat runt lite på gymgrossistens hemsida, (där vi alltid köper våra grejer) för att se om det finns nåt annat vi kan tänka oss än Lipo6 och jag hittade en produkt som vann 2010 års pris för bästa fettförbrännare "Ripped Fuel X5" heter den. Den ska vi nog testa..verkar lovande :)

Det är ju söndag, men så onyttig har den faktiskt inte varit..gjorde lite gottis med mamma idag :)
Frukost 10.45: 3 kokta ägg som jag krossade med lite smör..och grönt te.



Middag 16.00: grillat kött med en god sallad och ryskyoughurt..vatten till det.
Kvällsgottis 19.30: 5 pannkakor med 70% mintchoklad, blåbär och hallon.

Jag är mätt..jag är belåten..ja, det räcker iaf :) ska bara dricka massa massa citronvatten nu under kvällen..det är så varmt här hemma nu, vätskebrist NEJ tack!

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback