RSS 2.0

Mat & Träning 11.06.26

Det är klart fan man ska vakna upp med lite halont idag! Jag kände det på mig igår att jag blev lite frusen på midsommar, det var faktiskt kallt på natten när man stått ute och väntat på folket innan man fick åka hem.

Aja, idag har det då inte blivit någon slags träning över huvudtaget, tänker inte riskera att det blir värre ELLER att man typ blir sjuk..har sjukt bra immunförsvar så jag brukar ju inte vara sjuk men man vet aldrig nu för tiden.

Som vanligt när jag är hos mamma så brukar jag väga mig, hehe vet egentligen inte varför jag gör det för jag bryr mig ju inte direkt om hur mkt jag väger..det är utseendet på kroppen som gäller. Men aja, nu vägde jag mig och mräkte att jag vägde 51,5 kg och efter lite mer gottis igårkväll så vägde jag nmig igen och då vägde jag 52 kg, känns som om jag väde mer, för jag äter alltid så mkt när jag e hos mamma :P haha det är väl därför jag alltid väger mig där kan jag tänka mig. Har en våg här hemma men använder aldrig den.

Kanske ska ställa mig på den NU o se vad den visar..har käkat en del idag igen. Lr nae det har jag väl inte..

Ripped fuel-tablett 10.30.
Frukost 11.15: 2 kokta ägg krossade med lite smöt, grönt te.
Mellanmål 16.00: Ett polarbröd med lite ost, lite turkiskyoughurt, vatten.
ripped fuel-tabblet 18.00
Kvällsmat 18.30: Tacos



Nu sitter jag och gottar mig med 70% choklad och jordgubbar, sen blir det inget mer..vill dock ha mer choklad för den e slut nu :P

Later babes!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback