RSS 2.0

Mat & Träning 11.06.27

Amen kuuul! nu är man snorig oxå, nyser och håller på..fast det är bättre än att ha ont i halsen, för det betyder att det är på väg bort! Blir alltid hes o så när jag håller på att bli "frisk", hehe

Så det betyder att det inte har blivit någon träning idag heller, ogillar att börja veckan med en "slödag" fast o andra sidan har det känts rätt gött ändå, fast det är nog bara för att jag evt att jag inte får träna. Hade jag kunna så hade jag ju gjort det..

den enda motion jag fått är den vardagliga i form av cykeltur fram o tebax från jobbet, sen en promenad bort till Åhaga för att titta till nellyoutleten en snabbis..thats it.

Har inte hållt koll på några kallorier idag direkt..
ripped fuel tablett 07.00
Frukost 07.35: fiberberikad havregrynsgröt med sylt, mulitivtamindryck.
Mellanmål 09.20: grönt te och en nektarin
Lunch 12.10: Ungsbakad lax med fetaost. (recept längre ner).
Mellanmål: 15.50: grönt te.. en proteinshake lite senare..typ 16.15.
Blev lite hungrig efter 18, då tog jag några nötter.




Ripped fuel-tablett vid halv 8..
Kvällsmat 20.10: Där har ni dom goda frökusarna med stekt ägg och grönt te :) Ungefärligt kcal-värde är väl 360 på det hela? (inte helt säker) rätt mkt måste jag säga om det nu kan stämma för bara det..

Nu blir det lite mer te och lite jordgubbar till en film :) är faktiskt lite hungrig!?
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback