RSS 2.0

Me, my mammi and I!

men guuud! kan vädret bestämma sig nångång  lr? Iaf för en stund? hehe, målnen kommer och går så fort att man inte hinner se hur det ska vara..

Hade tänkt att lägga mig i solen en stund nu och få lite mer färg på baksidan av kroppen, sen är en aning ljusare än framsidan..vilket endligt mig inte är så smickrande, det är tur att baksidan ofta blir brun  fortare än framsidan..då behöver man inte anstränga sig så mkt :)

OM nu solen vägrar att va framme så tar jag och mammi en sväng in til stan för lite shopping..då blir det nog ingen shopping till mig själv utan jag har tänkt att hjälpa mamma lite ;D ska bli nice som fan! Mamma ska nämligen börja träna med oss lite då och då! ÄNTLIGEEN!



Dagen började iaf med en kanonbra frukost, älskar ägg..finns det nåt bättre? :P ska fan skriva ett helt inlägg och goda äggrätter när jag orkar :) hehe

Ne brottom ut nuuu
later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback